luni, 1 martie 2010

primul martisor :)



trebuie sa recunosc ca tati al meu este un adevarat gentleman :) azi ne-a adus martisor lui mami si mie
eu am primit unul dragut cu tweetie, dupa cum puteti vedea si in poza :)
original cum e el (tati), a rezolvat si prinderea lui in piept foarte rapid, in timp ce mami cauta ac si ata sa il prinda; tati l-a capsat de bluza :))) daa, ingenios !
am purtat martisorul cu mandrie, dar faceam ce faceam si il tot apucam si agatam cu mana, asa ca pt a nu avea surprize sa il bag in gura, l-au luat de pe bluza mea :)
sa va povestesc ce-am papat aseara: o chestie verde, usor acrisoara numita cica kiwi :)
mami ma tinea in brate, si intre timp i s-a facut pofta de kiwi, asa ca tati i-a curatat cateva si statea cu un bol plin cu kiwi in mana in fata mea...ei bine, se pare ca eu sunt foarte pofticioasa, ca una doua am prin bolul in mana si am inceput sa molfai pe el, vrand bineinteles sa primesc si eu o bucata de chestie din aia verde de care manca mami cu atata pofta; n-au razbit cu mine , asa ca a trebuit sa-mi zdrobeasca unul intreg si sa-mi dea cu lingurita :)
dupa ce am papat m-au dus la somn pt ca deja era tarziu ...dar..surpriza, am inceput sa tip si alor mei li s-a parut ca scot niste sunete ciudate si ca sigur am patit ceva de la kiwi'ul mancat mai devreme; nici poveste, dupa ce m-a luat tati in brate m-am linistit, nu aveam io treaba cu ce mancasem, asa ca am ajuns din nou in pat spre disperarea mea :(
astazi in scutec am avut doar samburi de kiwi si ai mei se tot amuzau pe chestia asta :)
ah, era sa uit ! La multi ani ! pt nasa mea Adina :) te pup cu drag !
..iar ieri, in 28 a fost ziua Ioanei, asa ca ii spun si ei cu drag La multi ani !


dragii mei, va doresc din suflet o primavara luminoasa, cu mult soare in suflete si cat mai putine momente in care sa resimtiti criza de care ii tot aud pe cei mari din jurul meu ca se plang :)

va pup !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu