vineri, 5 martie 2010

creste bebe


ii tot aud pe ai mei ca zic 'creste bebe' ... cred ca se refera la faptul ca de vreo doua nopti nu ma mai trezesc pt tzitzi decat o data pe la ora 3 si dupa aia abia dimineata in jur de ora 8, sau pt ca pap in fiecare zi la amaiza cate un bol cu supica de legume, adica piure de legume mai bine zis :)
e adevarat ca nu prea mai scartzai ziua decat foarte rar, cand ma doare burtica sau am si eu cate un disconfort, dorm destul de organizat si ziua, sau cum spun ai mei 'se cere la somn singura' :)
e frumos,imi place sa analizez totul in jurul meu, sa ascult toate povestile oamenilor mari, sa molfai la jucariile mele pana ma plictisesc ...
imi place la baita, aseara chiar radeam in timp ce imi vedeam picioarele iesind de sub apa si spre mirarea alor mei :n-am mai facut scandal la imbracatu' de dupa baita :)
ii tot aud pe ai mei ca vor sa-mi cumpere ba rotobil, ba scaun cu masuta pt papa, da' uita ca eu inca is mica, si deocamdata tre sa invat sa stau in fund..mai am pana sa stau la masa sa pap sau pana cand pot sa ma plimb cu rotobilu' :)
sper ca se vor intampla cat de repede toate astea, sa va pot povesti aventurile mele prin casa

le spun cu drag La multi ani! bunicilor mei din partea lui tati pt cei 34 de ani de casnicie impliniti azi 5 martie :) si ma bucur ca i-au placut atat de tare florile lui buni :)

pana la acele aventuri, va pup cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu