marți, 16 martie 2010

pisi



azi am tras putin matza de coada :))
ii tot auzeam pe ai mei ' ana, uite pisica', dar nu le dadeam atentie...
azi (in timp ce eram la buni, ca despre pisica ei e vorba) mi-a atras atentia vulpi, care se plimba pe-acolo incercand sa-si faca simtita prezenta;
am inceput sa intorc privirea dupa ea, spre suprinderea si amuzamentul alor mei
bineinteles ca m-au luat repede si m-au pus la pozat langa pisica :)
asa cum am mai spus, aproape in fiecare zi descopar chestii noi, iar lucruri care pana acum nu reprezentau nimic pt mine devin interesante
dupa sedinta foto alaturi de vulpi, mami m-a luat repede si m-a dus la spalat pe maini(insotita de comentariile lui tati :'lasa fata sa puna mana pe tot, sa bage tot in gura ca nu pateste nimic); cred ca ii va fi destul de greu lui mami sa nu se streseze tot timpu' legat de 'curatenia' lucrurilor cu care ma joc, implicit a mainilor ...oricum, sper sa nu ma streseze prea tare cu asta; si ea a fost copil si cu siguranta s-a jucat prin diverse locuri, fara sa fie neaparat cele mai curate :)

pana la noi aventuri va pup cu drag
ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu