joi, 11 martie 2010

ta ta ti !



:) asta mi-a iesit din gura in seara asta, moment in care mami a inceput sa strige incantata 'auzi ce-a zis ana ! tatati ! '
nu stiu cum mi-a iesit din gura minunea, ideea e ca mami povestea cu mine si la un moment dat nu a mai fost atenta la mine, asa ca eu 'protestez' cum pot, prin tipete de cele mai multe ori, pentru a le recastiga atentia...astazi mi-a iesit pe gura asa :)
cred ca mai e ceva pana sa zic mami sau tati cu adevarat si sa si constientizez,asa ca pana atunci ii las pe ai mei sa se bucure de sunetele scoase de mine asa cum vin ele :)
azi am papat ceva nou si suuuper bun :) mamaliguta cu sos de carne :)
buni e de vina, ea mi-a dat sa gust ...aaa..pentru ca mi s-a facut pofta
statea la masa cu mami si desi eu mancasem de o ora supica de legume si tzitzi completare, ma uitam fix la ele..asa cum ziceam, pofticioasa nevoie mare :)
am primit foarte putin, numai de gust, dar a fost delicioasa, abia astept sa mai pap asa ceva :) totul e ok, burtica nu ma doare, asa ca cred ca voi mai papa asa ceva cat de curand

va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu