marți, 9 martie 2010

luca and me :)



el e prietenul meu luca :)
cand ma vede vrea sa ma ia in brate, imi pupa mainile, ma mangaie pe cap, deci cred ca ma iubeste .... :) e un copil foarte energic si cam zvapaiat asa ca mami si buni tre sa fie cu ochii'n 4 cand e prin preajma mea..asta pana mai creste si el putin
pe cand crestem amandoi sper sa ne intelegem bine :)
in rest, nu prea mai fac mare lucru, decat tip cat ma tin puterile (asa povestesc eu), urmaresc cu mare interes tot ce se intampla in jurul meu, imi plac povestile la nebunie si ii sorb pe toti din priviri
m-am obisnuit cu papa suplimentar, mai exact iaurt cu biscuiti de vreo doua zile (100gr iaurt si doi biscuiti- scriu detaliat pt ca asa cum spuneam si in prezentarea blog'ului, acesta reprezinta pentru mine un fel de jurnal,asa ca vreau sa am cat mai multe detalii pe cand o sa fiu mare si o sa citesc tot ce s-a scris aici :) ), supica cu legume si deocamdata cam atat in plus pe langa tzitzi

astazi am primit de la strabunicii mei o rochita cu volanase si bulinute foarte draguta; strabuni isi dorea sa-mi cumpere una de multa vreme, asa ca azi mi-a facut o surpriza era foarte nerabdatoare sa ma vada imbracata cu ea :) (o sa o puteti vedea in album dupa ce incarca tati pozele noi)

se pare ca e luna sarbatoritilor, asa ca ii spun La multi ani ! lui buni din partea lui tati pt ca azi e ziua ei :)

va pup, ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu