luni, 22 martie 2010

mama sau tata ?



tata...el a fost naratorul povestii de azi dimineata si ii multumim :)
da, are dreptate, arata bine pagina cu fraze incheiate cu punct ...si de la capat (au avut o discutie mami si cu tati pe tema asta, tati zicea ca de ce nu scrie mami fraze scurte si sa puna punct la capat, nu atatea puncte puncte si virgule; ei bine, au ajuns la concluzia ca fiecare are stilul lui, asa ca mami ramane cu '...' si tati cu'.' :) )

ta-ta...a fost si ce am soos eu din nou pe gura in seara asta, in timp ce mami se chinuia sa ma faca sa spun ma-ma, punandu-ma sa-i citesc pe buze cica :)
in timp ce ea isi concentra buzele sa exprime cat mai bine 'ma ma', eu am facut tot cu buzele un 'ta ta' moment in care mami a inceput sa tipe incantata; ca sa no las numai cu o mimare a cuvantului tata, imediat am tipat un 'ta ta' ca sa aiba cu adevarat motiv sa tipe in halu' ala :))
ma luase si somnu, asa ca nu mai aveam eu chef nici de mama nici de tata (nici la propriu si nici la figurat :) ), asa ca am renuntat pentru seara asta, urmand (sper!) sa repet tot mai des fie mama fie tata :)

daaaa...pot sa spun ca a venit primavara !! ai mei ma tin tot mai mult pe afara, iar eu nu pot decat sa fiu super incantata
cand sunt pe afara nu prea bag pe nimeni in seama probabil pentru ca ceea ce vad in jurul meu imi rapeste prea mult din timp,asa ca ai mei se multumesc cu atentia mea doar cand suntem in casa

ce sa va mai povestesc? astept vara, sa pot sta in cracii goi pe afara si sa ma bronzez ca tot e la moda tenul bronzat :)

va pup pe sufletel !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu