miercuri, 3 martie 2010

supa de legume :)



azi am papat prima supica de legume -continea morcovi, patrunjel, si un cartof si fara sare bineinteles :)
prima lingurita n-a fost tocmai placuta,dar de la a doua incolo am ajuns sa nu ma mai satur :)
mami mi-a pregatit un bol cu legumele tocate marunt si niste supica, le-a amestecat si avea in plan sa-mi dea cateva lingurite...ei bine, surpriza! am papat tot ce era in bol, si dupa cum se tot mira, se pare ca a fost destul de mult
imi place sa mananc, si sunt chiar pofticioasa (inca un capitol la care am cu cine semana, adica cu tati :) ); bineinteles ca nu m-am saturat asa ca mami a trebuit sa-mi dea si tzitzi
daa, dupa ce am papat si tzitzi eram plina, nici nu ma mai puteam misca, asa ca numa' bine am tras un pui de somn de o ora afara in carucior
faina prima experienta cu mancare gatita, mi-a placut si abia astept sa vad ce va urma nou in meniu :)
am mai gustat eu tot felul pana acum, dar azi pot sa zic ca a fost o cantitate care sa fie considerata o 'masa'

pupici manjiti cu piure de legume :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu