luni, 22 martie 2010

Vine vara?:)



Gata, in sfarsit primavara isi intra in drepturi.
Sper ca am scapat definitiv de frig si ploi. A fost un weekend frumos, cald si insorit. Am putut sa ma bucur de caldura, am stat numai afara, chiar am incercat sa dorm afara, insa n-am reusit sa-mi prind somnul cum trebuie si mai mult atipeam:)
Ieri am avut prima iesire la padure. Am fost sa aducem pamant pentru gazonul lui tati. Sunt tare curioasa ce-o sa iasa din incercarea lui de-a planta gazon, eu ii tin pumnii si sper sa fie ok, ca sa pot merge de-a busilea prin iarba:). A fost interesat la padure, desi asta deja nu mai e o noutate, sunt din ce in ce mai atenta la tot ce se intampla in jurul meu. Curioasa nevoie mare:).

Ah, sa nu uit. La Multi Ani la buni, duminica a fost ziua ei! Ii doresc tot binele din lume si-o astept cu drag in vizita

Pupici cu soare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu