vineri, 26 februarie 2010

jucarie noua


acu cateva seri in timp ce ma jucam cu tati, l-am vazut la un moment dat cum imi plimba in fata ochilor un obiect pe care nu-l mai vazusem, dar care mi-a captat atentia imediat: o chestie gri, cu butoane multe, printre care si unele colorate...am auzit ca i se zice telecomanda :)
draguta jucarie.. bineinteles ca primul lucru care mi-a venit sa-l fac a fost s-o testesz pe gingii, sa vad cat e de buna pt ros :) e buna, ca e tare plasticu' din ea
din pacate ai mei nu prea ma lasa s-o rod,asa ca trebuie sa ma multumesc cu jucariile mele: fie girafa, crocodilu verde sau zdranganitoarele din plastic pe care le mai am :)
azi am fost din nou pe-afara, am dormit un somn super fain, dar din pacate n-am stat mai mult de o ora pt ca desi erau 15 grade afara, batea usor vantul si dadea senzatia ca e mai rece ...pacat...ca as mai fi stat si cred ca as mai fi dormit
hmm...trece timpu... iata ca duminica se implinesc 5 luni de cand am venit pe lume, o perioada interesanta, in care am descoperit si experimentat o multime de lucruri
de acum incolo vor fi si mai multe, sunt convinsa, asa ca abia astept sa le traiesc pas cu pas, ca sa le pot impartasi celor dragi care nu sunt cu mine in fiecare zi si au ocazia sa ma vada destul de rar

va pup cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu