vineri, 19 martie 2010

la pizza



de ieri s-a facut in sfarsit vreme buna, asa ca am iesit cu mami si cu tati la plimbare
toate ca toate, da' ia ghiciti unde am ajuns intr-un final? da...undeva unde era papa bun...numai pt mami si tati din pacate,ca eu inca nu pot sa mananc asa ceva :(
imi place la cafenea sau pizzerie ce-o fi fost, pt ca e multa lume, oamenii vin si pleaca iar eu am ce sa analizez :)
m-am distrat de minune acolo, am dat din picioare pana am ramas desculta, am aruncat cu suzeta care intr-un final a ajuns pe jos, am gesticulat din maini asa cum stiu eu mai frumos (mami si cu tati imi zic ca parca vreau sa-mi iau zboru' :) ) , am ras si am balit putin in timp ce ai mei savurau incantati fiecare ce avea in farfurie
tati imi tot facea promisiuni:'lasa ana ca cresti tu si te duce tati si iti da cartofi prajiti si tot ce vrei tu' ...asta spre disperarea lui mami bineinteles 'nuu, fara cartofi prajiti!' :)

mai vreau la 'birt' cum zice tati :)
sper sa ma mai duca cat de repede, oricum se incalzeste si cu siguranta vom merge pe la terase cand iesim la plimbare

in sfarsit pot sa va spun pupici insoriti ! :)

ana

Un comentariu:

  1. e superba, nu ma pot abtine sa nu scriu si pe site.
    Sa fie sanatoasa si cata sa isi cumpere pusca automata, o sa aiba nevoie.

    Ovidiu si Cami

    RăspundețiȘtergere