marți, 30 martie 2010

juma' de an



a trecut timpu' si iata ca am implinit 6 luni duminica :)
stau destul de bine in fundulet daca sunt in scaunelu cu masuta sau in hinta;
singura nu prea pot sta pentru ca de cand mi-am descoperit picioarele ma aplec si le bag direct in gura sau apuc repede vreo jucarie pe care o molfai... asa ca deocamdata nu am rabdare si ce-i drept nici prea multa stabilitate sa stau in fundic singura :)
imi place la nebunie sa mananc, momentele in care stau la masa fiind adevarate momente de distractie pt ai mei pentru ca eu infulec cu o pofta nebuna aproape orice mi se da
astazi am papat urzici(gatite asa cum se face si spanacul), de vreo 2 zile mami imi da ceva cereale de bebe-grau cu fructe;
in topul preferintelor raman iaurtul cu biscuiti si pireul de cartofi :)
spre bucuria mea mami ma tine foarte mult pe afara, mai ales de cand a dat caldura;
intram in casa doar cand ma pune la somn;
in hinta ma distrez maxim, as sta acolo toata ziua

va salut (in ton cu basca :) si va pup cu drag
anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu