sâmbătă, 27 martie 2010

la (prima mea) masa ! :)



mi s-a alocat si mie un loc la masa cu cei mari, un loc mai special e adevarat :)
am primit scaun de bebe cu masuta
avand in vedere ca deja mananc cel putin 2 mese pe zi ca si copiii mari, din bol, cu lingurita, ai mei au fost nevoiti sa-mi cumpere scaun pt bebe cu masuta
e dragut, ma simt bine in el, mai ales ca am masuta rosie in fata si am unde sa dau cu pumnu in masa ca sa fac ordine :)
totul decurge in felul urmator : eu dau primele semnale (de foame), mami incepe sa-mi pregateasca si intre timp ma aseaza in scaunel; ei bine, timpul ala pana cand se apropie de mine cu papa parca dureaza o eternitate ... nu mai ajunge odata la mine ! in tot acest timp ma manifest si eu cum pot: dau cu mainile in masa, tip sau te miri ce nebunii mai fac

asta e, am crescut, iar de acum mami mai are un pofticios si un mancau la masa, adica pe mine (zice ca ii mananc si urechile :) )

va pup din scaunelul meu :)
ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu