luni, 22 februarie 2010

faina tipa :)



azi a fost o zi interesanta ... am fost la un doctor pediatru, un nene in varsta, care m-a 'analizat' din cap pana-n picioare :)
temerile alor mei ca as avea orice fel de problema de sanatate au fost anulate azi, cand in urma controlului amanuntit dr. a ajuns la concluzia ca: 'e super ok tipa, arata foarte bine' :)) daa! tipa imi zicea nenea doctor :))
m-a ascultat la plamani, la inimioara, m-o masurat : 64 cm lungime, 6.850 kg-in continuare masuri 'ca la carte' dupa cum le arata doctoru alor mei :) (scuzati modestia, la capitolu asta seaman cu tati :) )
a fost fain: il trageam de stetoscop, de maneca , radeam :)
in concluzie, sunt sanatoasa deocamdata, tusea ce am avut-o saptamana trecuta mi-a trecut; de maine imi da mami supica de legume, cate putin in fiecare zi, si cam atat deocamdata la sfatul medicului pediatru
ah, era sa uit o faza draguta : mami cand vorbeste despre mine, obisnuieste sa vorbeasca la plural :'ni somni, ni fomica, suntem nervoase...' ; azi la un moment dat cand dr spunea ca sunt ok si arat foarte bine, mami cica :' deci suntem frumoase' la care doctoru zambind 'nu, e frumoasa ...' si se referea la mine bineinteles :))

acu va zic pupici si somn usor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu