miercuri, 17 februarie 2010

tot felu'


off, s-au intamplat multe zilele astea ... le iau cum imi vin minte

luni am fost la tanti doctor, m-au dus ai mei pt ca am inceput sa tusesc si s-au cam speriat...adevaru' e ca erau amandoi cam varza de bolnavi, asa ca nu prea aveam cum sa scap .. in fine.. am ajuns acolo, am intrat in cabinet, si m-a luat doctorita la control; dupa ce m-o ascultat cu stetoscopu, cica 'are inceput de pneumonie', moment in care ai mei s-au panicat cumplit; mi-a dat tratament cu ampicilina injectabil pt cinci zile, deci in total 15 injectii; tati a fugit repede sa le cumpere, m-au si impuns atunci ..a durut cumplit de tare;
dupa ce am plecat de acolo, mami era nelinistita, si neimpacata cu diagnosticul doctoritei, si dupa cateva discutii au hotarat ca trebuie sa ma mai vada un medic;
asa am ajuns la un medic pediatru la spital, care in urma aceluias consult cu stetoscopul a zis :'e bine, nu are absolut nimic la plamani' ; diagnostic total diferit de cel al dr de familie.... asa ca ai mei au hotarat sa nu imi dea injectiile, mergand pe diagnosticul pediatrei ; nu pot sa spun ca stau ei foarte linistiti,asa ca maine vom merge la un alt pediatru pt a mai vedea o parere ... totusi, zilele astea am luat sirop pt tuse si niste supozitoare ...
cam atat despre sanatate...revin maine cu noutati si sper cu vesti bune :)

va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu