marți, 9 februarie 2010

lol? :)


din cate observ ai mei imi urmaresc tot mai atent fiecare miscare :cand si cum rad, cum ma misc, ce mai fac nou si chestii de genu asta ...
aseara de exemplu cand s-a intors tati de la munca , in timp ce ma tinea in brate si imi povestea, am ras putin mai galagios, si ei repede:'o ras in hohote!' aaaa...o fi ceva interesant pt ei ? eu ma manifest cum imi vine, nu-mi dau seama cum rad :)
azi dimineata la fel : in timp ce ma jucam cu mami in una din pozitiile mele preferate, adica stand cu burta la ea pe piept, am ras din nou mai galagios, cica iar in hohote; da, am observat ca sunt foarte atenti la toate miscarile mele, da' sa stiti ca si eu la ale lor...adica 'scanez' tot, analizez totul din jurul meu si devine tot mai interesant

dupa o pauza de cateva zile de la orice fel de completare de papa pe langa tzitzi, azi am gustat din nou un iaurt cu fructe, de fapt l-am devorat pe tot, dupa care bineinteles mi s-a facut foame ; am facut pauza asta pt ca ai mei s-au speriat ca faceam kk mai des decat de obicei, si au asociat cu micile gustari, noi pt mine; se pare ca nu au nici o legatura cu asta, pur si simplu stomacelu meu functioneaza altfel

in rest, cum spuneam si mai sus, tot ce e in jurul meu e tot mai interesant: oamenii, locurile, culorile, asa ca descopar lucruri noi in fiecare zi :)

va pup si noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu