miercuri, 24 februarie 2010

de dragobete iubeste....


reclama zice 'romaneste' :)
eu zic...pur si simplu iubeste, si nu numai de dragobete, ci in fiecare zi, pt ca e cel mai frumos sentiment care ne-a fost dat sa-l simtim.
eu deocamdata va pot povesti din scurta mea experienta de viata :).
iubesc dimineata cand ma trezesc, si primul lucru pe care il fac cand deschid ochii zambesc.
iubesc momentele cand sunt cu ai mei, cand ii vad fericiti in jurul meu, si se uita la mine ca la o minune.
ii iubesc pe tati si pe mami pur si simplu pt ca exista in viata mea (sau eu in a lor :) )
iubesc soarele, lumina, aerul si tot ce ma inconjoara si mi-e dat sa vad.

asa ca ..dragii mei...oameni mari , nu uitati sa zambiti dimineata cand va treziti ....si nu incetati niciodata sa iubiti :)

va pup pe sufletel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu