marți, 23 februarie 2010

cu o floare (nu) se face primavara ?



incet incet vine primavara, sau cel putin asa pare sa se intample pe la bunica mea prin curte, unde au iesit primii ghiocei :)
azi a fost foarte cald afara ...15 grade C si un soare de-ti lua privirea..mie cel putin mi-a luat-o de tot pt aproape o ora, timp in care am dormit in leaganul din curte :)
da, am stat ceva vreme pe afara, m-am dat cu hinta(leaganul -hinta ii zicea mami cand era copil, si asa stie ea sa-i zica ), am si adormit, apoi m-am plimbat prin curte unde buni mi-a aratat cum rasar primele flori, catelu m-a tot mirosit, probabil pt ca nu ma cunostea, si tot dadea ture in jurul nostru; apoi am plecat la plimbare prin zona, mami a cules niste crengi cu matzisori din aia ca din puf (nu stie cum le zice :) ), dupa care ne-am intors inapoi in casa
se pare ca incet incet dorm tot mai putin; azi noapte m-am trezit destul de des, iar azi dimineata la 6 eram treaza trezutza, nu mai aveam chef de somn; in timpul zilei am dormit foarte putin, asa ca...mami cu tati n-au decat sa-si refaca programul de mers la somn seara, daca nu vor sa aiba ochii cat cepele ziua urmatoare :) (mami stie ! :) )

revenind la dorinta mea pentru venirea primaverii, eu chiar sper ca incet incet sa vina caldura, sa pot iesi mai mult la aer; imi place la nebunie :)

asa ca...sper ca ghioceii care abia rasar din pamant sa fie un adevarat semn al primaverii

pupici insoriti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu