miercuri, 17 februarie 2010

nan :)


imi vine sa incep tot cu off :))

acu vreo 3 seri, stateau ai mei si crosetau apa minerala, cand ii veni brusc lui tati o idee: 'ma duc sa-i cumpar la ana niste lapte din ala, sa vedem, poate se satura altfel seara...'
zis si facut, a fugit el seara pe la 9 la real, s-a intors cu o cutie de Nan si au inceput sa-mi pregateasca 'papa bun'...
in prima faza am baut vreo 20 ml, dupa vreo jumate de ora inca vreo 60, si intr-un final aproape am terminat sticluta; ai mei erau foarte incantati ca am baut lapte praf...
eu pana acum am papat doar lapte de la mami, fara nici un fel de completare (ma rog..cate un iaurt din cand in cand..); eu inca ma trezesc noaptea de 2 ori sa pap, asa ca s-au gandit ai mei ca poate nu ma satur numai cu tzitzi ...nici poveste ! m-am trezit exact la fel : la 1 si la 5 dimineata ...
a doua seara mi-au pregatit din nou portia de lapte...surpriza! n-am baut nici macar un strop! tot mai bun e tzitzi lu' mami :)

tot frumosii mei de parinti au mers azi la farmacie sa-mi cumpere o alta sticluta de lapte, cea pe care o aveam avea tetina sparta; acolo au aflat ( abia acum !!) ca sunt mai multe tipuri de tetine : pt ceai, pt lapte praf, pt papa consitent ... super tare ! :) au bebe de 4 luni jumate si habar de n-au chestiile astea :)
in fine ... au plecat acasa super incantati ca au sticluta pt lapte; in seara asta s-au pregatit cu mare tam tam cu laptele lor .... la fel ca aseara, nici macar o picatura n-am baut :) tzeapa! se pare ca nu era sticla de vina ...ci laptele prea gustos pe care l-am baut pana acum , si la care nu renunt cu una cu doua ...
asa ca ... dragii mei, mai incercati si alta data, poate poate o sa pap si alt fel de laptic :)

Nan..i :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu