joi, 11 februarie 2010

scartza scartza


a fost ok dupa vaccin: n-am facut febra aseara, nu s-a intamplat nimic ciudat in locul cu buba;
totusi azi a fost o zi ciudata, n-am prea avut chef de nimic, in afara de cateva momente petrecute cu mami cand am ras si ne-am jucat, in rest ...plictiseala ...
off, sa vina primavara asta odata sa pot iesi afara oricand
acuma spre seara am fost putin mai agitata, mami ma tot verifica, i se parea ca am temperatura...ei bine, am putina febra acum, asa ca am primit o doftorie si ma pune mami la somn, sa vedem cum o sa ma simt mai incolo...

azi am papat supica cu un pic de morcov pasat, a fost buna, dar dupa o jumatate de ora am apelat din nou la tzitzi :)

o sa posteze mami si o poza mai incolo, mi-a facut o gramada azi, da' nush daca o sa gaseasca una in care sa zambesc :) amandoi imi tot spun ca 'fata asta e o sobra' :)

va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu