luni, 8 februarie 2010

hello!


poate v-ati intrebat de ce nu am mai aparut zilele astea pe aici... ei bine, sunt ocupata :)
daaa, ma straduiesc din rasputeri sa le umplu ziua la ai mei, in special lu' mami, ca pe tati il prind mai rar, da' si cand il prind, ne distram de minune
mai nou ne petrecem diminetile in bucatarie, mami cu cafeaua si gatitu', eu cu asistatu'; ar trebui sa stau cuminte in scoica mea, da' nu prea imi iese :(
n-am ce face, ma plictisesc repede; printre rontait la animalele de plus si suptu' degetelor, tzopai si ma agit cat ma tin puterile spre disperarea lu' mami: e tot cu ochii pe mine; de multe ori n-are de ales , si tre sa stea cu mine in brate, unde bineinteles ca ma agit si mai tare :)
tanti doctor zice ca am putina lipsa de calciu, asa ca de o saptamana beau in fiecare seara ceai cu cate o pastila de calciu lactic topita; e delicios, si mai nou asa adorm, dupa ceiut
in rest, ne jucam , povestim, si de cateva ori pe zi imi fac cate un somnic de frumusete

va pup si promit sa revin cu mai multe povesti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu