miercuri, 10 februarie 2010

parfum :)


parfum se numeste vizita mea de azi la doctor, mai exact vaccinul pe care l-am primit :)
toata lumea se agita in jurul meu, o tanti ma tinea de un picior, tati era langa mine, si alta tanti imi dadea injectia, si eu ....nimic ...n-am simtit nimic, ba mai mult in timp ce se mirau ca nu plang deloc, le-am zambit cum stiu eu mai frumos si asta a pus capac :' ce copil cuminte! incredibil ! nu plange deloc '
bineinteles ca a venit si momentul in care am scartait putin, atunci cand ma imbraca mami: ma iau toti nervii cand ma imbraca, nu-mi place deloc, abia astept vara sa stau in curu gol (pardon, in pampersu' gol) toata ziua :)
azi a aflat mami de la buni mea ca nici ea nu scotea nici un sunet la vaccine cand era bebe , asa ca am cu cine semana :)

pana implinesc 6 luni stau linistita vis-a-vis de impunsaturi (sper sa fiu sanatoasa), asa ca o sa va povestesc atunci cum e, si ce-am simtit

pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu