duminică, 21 februarie 2010

pur...si simplu :)


in sfarsit m-am obisnuit cu lapticu' ce mi l-au cumparat ai mei ....de 3 zile pap cate o sticluta in fiecare seara, si e chiar bun :)
in seara asta si-au dat seama ai mei ca trebuie chiar sa mareasca 'doza', de la 120 ml la 150 ml ...
noaptea ma trezesc in continuare de 2 ori, si pap de la tzitzi, deci nu-mi tine de foame pana dimi, dar e altceva pe langa mesele zilnice

iar acum vreau sa-i transmit lui tati...desi cu intarziere 'la multi ani !' (in 19 a fost ziua lui)
imi tot zicea ca eu sunt cadoul lui.... ei bine eu ii spun din suflet,doar atat:'tati te ador !'
acum o fac prin intermediul lui mami, dar la anu'pe vremea asta o sa i-o pot spune cu gurita mea :)

pana atunci o sa scot in continuare niste tipete care ii amuza maxim pe ai mei, sunete prin care imi exprim deocamdata gandurile si simtirile; tre' sa recunosc ca cel mai bine comunic cu tati meu asa, tipand ..ne trezim tipand amandoi, unu mai tare ca celalalt, dupa care radem in hohote :))

va pup cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu