sâmbătă, 9 iulie 2011

la mare,la soareeee...continuare :)






Asa cum am promis am revenit si cu alte poze de la mare.
Sa nu va speriati daca in unele din ele sunt imbracata ca la munte, dar am prins si vreme mai rece vreo 2 zile, asa ca a trebuit sa ne imbracam.

In alta ordine de idei, acum suntem acasa, totul e relativ bine, exceptand durerile de dinti care ma cam supara noaptea, si o forma usoara (se pare) de otita. Imi curg putin urechile asa ca fac ceva tratament timp de o saptamana.
In rest, cu joaca prin parc sau pe la buni, dar si cu munca, prin gradina..ca doar a inceput vremea pusului pe iarna, nu? :)
Vorbesc tot mai clar si leg propozitii. "mami hai la mine!" sau "ce papa ana mea?"-asta spun cand cer de mancare si o fac alintandu-ma :).
Azi de exemplu o tot strigam pe mami si daca am vazut ca nu-mi raspunde am zis "n-auzi" :)). Ai mei se tot mira ca in fiecare zi spun lucruri noi.
Stiu si cateva poezii si cantecele 'catelus cu paru cret', dar si 'catelus cu paru rosu'- o s-o scriu pe asta cu alta ocazie :) ; 'sus in deal i-o casa' ..si cam atat imi vine acu in minte.

Va pup cu drag si urmeaza si alte poze de la mare

Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu