joi, 28 iulie 2011

in gradina, la scos de ceapa :)

De ziua mea (am implinit 1 an si 10 luni :) ) am sarbatorit prin munca.
Am ajutat-o pe buni la scosu cepei si culmea e ca mi-a si placut la nebunie. Buni saraca vroia sa mai faca din cand in cand cate o pauza dar nu avea cu cine 'hai buni sa coatem ceapa!' . Si uite asa, pana la ultima ceapa. Nu am plecat deloc din gradina,ba mai mult, am lucrat cot la cot cu buni. Ea zice ca eu aveam viteza mai mare la scos ceapa decat ea :).
Imi place sa am o ocupatie, sa lucrez ceva. Eu ma plictisesc repede,asa ca sunt cea mai fericita cand am o ocupatie.
Seara cand au venit si tati cu mami si Edi, am mers in gradina sa punem ceapa intr-un cos. A filmat tati ceva, dar doar la final. Filmuletul il puteti gasi pe youtube pentru ca aici nu am reusit sa-l incarcam, fiind prea mare.

O ajut pe buni si la cules de castraveti, ne uitam daca a mai crescut porumbul, daca s-au copt ardeii, 'nosiile' ...si alte cele prin gradina.

O sa postam si niste poze probabil azi mai tarziu.

Va pup cu drag si ...la treaba ! :)
Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu