joi, 14 iulie 2011

vin repede






Vorbesc tot mai mult si mai multe.
Aseara stateam cu mami si cu buni in curte si la un moment dat am zis 'vin repede!'-si am luat-o la fuga prin curte,pe traseul lui buni cand merge la gaini sa le dea apa sau sa vada daca sunt oua. Ma pune sa stau in geam si sa ma uit dupa ea si imi zice 'vine buni repede, stai cuminte!'.
Se pare ca actiunile celor mari sunt interesante pentru mine iar eu inregistrez repede tot si te miri cand reproduc momente/expresii si alte cele.
In pozele postate azi ne puteti vedea pe Edu si pe mine pe iarba si pe Patric cu mine (unul din baietii din vecini).
Imi place sa povestesc cu Edi si de cele mai multe ori el imi rade sau imi raspunde in felul lui. Abia astept sa creasca,sa-l pot lua de mana si sa mergem la plimbare :).

Va pup cu drag, Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu