marți, 28 iunie 2011

la mare







La mare, la soare !
Scriu aceste randuri de pe insoritul litoral. Am venit cateva zile la mare cu edi,tati,mami si buni. Am prins si zile insorite si 2 zile cu vant si destul de frig. De plouat a plouat foarte putin, cativa stropi de fapt.
E fain la mare. Dimineata merg cu buni la plaja unde ma joc o vreme la nisip cu ustensilele din dotare :) dupa care o iau pe buni la urcat de scari. Da! imi place la nebunie sa urc si sa cobor scarile. Ai mei zic ca e specific varstei :). Ce imi mai place la nebunie e sa ma dau pe o rampa de la intrarea din hotel careia eu ii spun 'bodogan' -adica topogan. Am creat chiar o moda-orice copil care trece pe acolo si ma vede in cur pe asa zisul topogan, se da macar o tura pe cur :).
In rest,ne plimbam, ne bucuram de soare, facem aerosoli dimineata si seara, facem naani la amiaz in fiecare zi. Cam ce face lumea in vacanta :)

O sa mai postez poze dupa ce mai descarcam din ele cand ajungem acasa.
Pana atunci, va pup cu drag

Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu