miercuri, 27 iulie 2011

prima masinuta





Hello !
Sunt foarte incantata de ultima 'jucarie',adica de prima mea masinuta.
Acu intr-o seara ne uitam la desene cu buni si la un moment dat am prins-o de barba,asa finut cum stiu eu si i-am spus 'buni, cumpara si la ana o masinuta mica micaa' :). Buni i-a povestit lui tati, caruia atat i-a si trebuit. Seara (de fapt noaptea) a aparut cu o masinuta,adusa tocmai de la Cluj .
E faina, are pedala de acceleratie,merge si in spate, numai sa am eu chef sa fiu atenta la indicatiile lui tati :). Ca norocul ca are si telecomanda si mai mult mergem asa, tati o ghideaza iar eu invart doar de volan (si aia cand nu visez la stele verzi :) ).
Zilele astea ma mai ocup si cu un puzzle foarte fain pe care il fac si desfac de cate ori am eu chef. O sa postez imediat niste poze :).

In rest,ne ocupam de gradina, adunam castravetii ('uite buni castavetele mic mic' sau 'nosia'=rosia :); 'mazanea' e mazarea iar cartofii sunt 'catofii'.
Ii uimesc pe ai mei in fiecare zi cu noi cuvinte si noi fraze. Nu mai stiu daca am scris aici ce mi-a iesit pe gura intr-una din zile :ma tot cataram pe banca-sus-jos si la un moment dat zic:'cazi pe spate si-ti rupi gatu' -asta probabil pentru ca ai mei tot urla la mine :'cazi ana!' 'ai grija ana!'. Eu am inregistrat repede si a iesit porumbelul pe gurita :).

va pup cu drag pana la alte noutati
Anamaria

va pup,
Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu