sâmbătă, 30 iulie 2011

Alexandra

'Cum te cheama pe tine?' m-a intrebat azi tati. 'Andanda'=Alexandra am raspuns eu :).
Da, pentru o zi m-am numit Alexandra. Nu ma intrebati de unde mi-a venit numele asta,dar asa am tinut-o toata ziua :). Indiferent daca ma strigau Anamaria sau imi repetau numele, eu tot Alexandra eram.

Aseara la culcare iar mi-a disparut suzi (suzeta). Buni imi spune ba ca mi-a papat-o elefantul, ba ca mi-au inghitit-o pestii din balta... Uneori uit si adorm,dar aseara chiar mi-a lipsit. Ma tot foiam si nu imi gaseam locu' asa ca la un moment dat i-am zis lui buni:' buni, da ceva sa bag in gurita' :)). Buni a inceput sa rada si mi-a dat suzeta dupa care am si adormit. Nu pot sa spun ca sunt dependenta de suzeta, dar seara o bag in gurita si molfai pe ea. Stiu ca sunt fetita mare deja si nu ar mai trebui s-o am,dar o mai tin o vreme :). Ziua n-am tinut-o niciodata, nici macar cand eram bebe mic, doar noaptea.

Folosesc mai nou persoana I, adica spun 'eu merg' sau 'eu pap', zic 'hai cu mine' sau 'hai sa mergem noi'. Vorbesc tot mai clar si in fraze tot mai complexe pe zi ce trece :).

Pana la alte noutati, va pup cu drag
Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu