miercuri, 2 iunie 2010

in sertar



Timpul trece iar eu sunt tot mai curioasa in fiecare zi. Gasesc ceva interesant in orice lucru din jurul meu, fie el obiect sau ceva de mancare.
Intr-una din serile trecute m-a lasat mami in rotobil langa dulapul din dormitor si am lucrat ce am lucrat la sertare pana am reusit sa il deschid pe cel al lui mami si dupa cum se vede si in poze am 'selectat' cateva lucruri de acolo. Bineinteles ca m-am plictisit foarte repede si am abandonat una doua noul teritoriu cucerit. Cu o seara inainte deschisesem sertarul lui tati, dar nu m-a atras nimic de acolo asa ca a ramas intact. E foarte posibil sa fi fost prea multa ordine si de-aia sa nu ma fi atins de el :) .

Ideea e ca nu prea pot fi lasata nesupravegheata pentru ca orice lucru banal poate deveni periculos pentru mine daca nu e cineva acolo, cu ochii'n 4 :) .

Avand in vedere ca nu am mai scris de ceva vreme, voi face mai multe postari in seara asta.
Va pup
Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu