miercuri, 2 iunie 2010

la plimbari :)






Asa cum v-am povestit si in postarile trecute, profitam la maxim de fiecare raza de soare sa iesim la plimbare, ba mai mult, de fiecare pauza dintre ploile dese .
Mami e cu ochii pe geam si cum nu ploua fugim repede in parc. Partea nasoala e ca ne miscam mai greut: tre sa pap, sa ma schimbe de scutec, sa-mi caute haine -nici prea subtiri si nici prea groase, sa-si caute ea haine(dureaza o vesnicieee !! :) ) si uite asa, pana ne foim noi, vine si ploaia :).
Nu-i foarte mare bai pentru ca avem o terasa faina in parc cu umbrele mari si ne adapostim acolo (azi chiar am tras un pui de somn vreo ora in timp ce turna cu galeata).
In week-end'ul care tocmai a trecut am fost intr-o plimbare mai lunga la cluuj la bunicii mei de acolo si a fost chiar interesant. Pe ei ii vad mai rarut, dar a fost super ok si ne-am obisnuit repede unul cu celalalt. Au fost momente cand am fost mai maraita, dar asta era din cauza ca mi-era sau foame sau somn (mami ma certa una doua cand ma vedea asa, de fapt asa face tot timpu-zice ca nu vrea un copil matzait). Ideea e ca eu plang cand ceva nu e ok cu mine, asa cum ziceam, ba mi-e foame, ba mi-e somn...iar cand mi-e bine rad. Deocamdata asa stiu eu sa ma exprim, prin ras sau plans.
Am dormit bine noaptea si chiar si ziua ( cand mi se facea somn ).
Ah, era sa uit, am mai facut ceva interesant la cluj, am fost la o intalnire cu motoare si roackeri :). Fain, ne-am plimbat pe acolo, am facut ceva poze, am stat putin pe iarba si dupa aia m-am intors la buni.
Tot in sfarsitul asta de saptamana am implinit frumoasa varsta de 8 luni :) iar mami in 30 mai cateva zeci de primaveri :).
La multi ani ! noua , sa traim sanatoase si frumoase:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu