miercuri, 2 iunie 2010

la joaca





Dupa cum ati simtit pe pielea voastra cu totii, in ultima vreme am avut parte de multe ploi si vreme mohorata, asa ca am fost nevoita sa stau mai mult prin casa sau cel mult pe la buni la curte unde mai profitam de cate o raza de soare cand aparea. In rest, in casa ba cu jucariile, ba la desene (ma uit la un post 'bebe tv' unde au desene dragute, ma uit cate putin din cand in cand), ba in patut, ba in rotobil, ba cu farurii si linguri ... :). Buni e inventiva, asa ca mi-a dat intr-o seara niste farfurii si o lingura de lemn sa vada cum ma joc cu ele. Ca de obicei, m-am plictisit foarte repede si am revenit la noul meu obicei de a vrea sa ma pun in patru labe si de fapt sa ajung pe burta...si cam atat...ca de-acolo incolo ma enervez si incep sa plang :) .

Cand vine din nou caldura sper sa stau cat mai mult in iarba, in frumosul gazon plantat de tati ( arata incredibil de bine :) ).

Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu