luni, 17 mai 2010

bebe in picioare...fara pixelu' albastru :))




tati al meu cred ca abia asteapta ca noi doi sa alergam prin parc, altfel nu-mi explic de ce tot insista ca eu sa stau in picioare, ba mai mult, sa fac si pasi :)
cred ca uita ca am abia putin peste 7 luni jumate si inca mai am vreme pana sa stau in picioare, darmite sa merg ...
abia astept sa-l vad aplecat si alergand dupa mine prin parc :))
zilele trecute chiar ii povestea mami cum era un bobo mic care tragea de tati al ei de numa, in toate directiile, si ce-i drept, cred ca nu-i foarte comod sa stai asa aplecat, d'apoi tati al meu cel 'scund' :))

deci, pozele nu sunt trucate, nu exista nici un pixel albastru sau alta culoare, sunt eu stand in picioare sprijinita de rotobil :)

ah, era sa uit : soare unde esti ?!!

pana la noi experiente
va pup cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu