luni, 10 mai 2010

mini vacanta :)




scriu mai rar in ultima vreme pentru ca suntem mai mult plecate (mami si cu mine): ba prin oras ore intregi-ne plimbam dintr-un capat in celalalt al orasului; ba la buni la curte unde e cel mai fain pentru ca am cele mai multe 'accesorii' de joaca:rotobil, hinta, iarba, carucioru cu care buni ma plimba pana nu mai poate de picioare :)
in week-end am fost la bunica cealalta la cluj; drumul incolo a fost naspa si pentru mine si mai ales pentru mami care era la volan iar eu plangeam intr-una :)
imi tot canta ea 'o lume minunata' si 'un elefant se legana', pana a ajuns la 20 de elefanti...si eu tot nu taceam :))
dupa cateva opriri si-a dat seama ca nu prea are ce sa-mi faca pentru ca eu plang de nervi nu de orice altceva, asa ca plangeam cate o tura pana adormeam si dupa aia de la capat :)
intr-un final am ajuns la cluj unde a fost super fain, am fost in centrul atentiei tot timpul, pot sa zic ca am fost cuminte: am papat, am dormit noaptea si chiar si a doua zi de amiaz :)
inapoi l-am avut si pe tati cu noi care era cu motoru in urma noastra; ne-am tot oprit pe drum incoace si se facuse tarziu, asa ca la un moment dat ai mei au fost nevoiti sa opreasca intr-o benzinarie sa-mi dea sa pap...ce am papat? sana (cumparata de acolo) cu biscuiti zdrobiti de tati cu un pahar de la cafeneaua benzinariei :) a fost buna papa iar eu am mancat tot ce era in bol
abia astept si alte excursii, sa cunosc multa lume si sa ma joc cat mai mult :)

pana atunci, va pup cu drag si ma voi stradui sa scriu mai des :)

anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu