luni, 17 mai 2010

cum face bebe nani ?




au descoperit ai mei ceva nou...sau de fapt eu am facut ceva nou iar ei au observat: imi dau un puiut de perinita si cand ma intreaba 'cum face fetita nani ?' eu pun capul pe perna ca si cum as face nani :)
ai mei se amuza de numa iar eu profit de faptu' ca perna e moale si pot sa-mi sprijin capu somnoros pe ea :)

in alta ordine de idei, sunt suparata !
ma enerveaza la culme vremea asta care tine deja de o saptamana, cu ploi si frig
eu cand imi mai expun cracii la soare ?
cand ajung la un bronz frumos, asa cum am auzit ca se poarta acum :))

eu sper ca trec repede ploile si frigul si voi putea sta la soare cat mai curand, pana atunci...sa vedeti ce ma pune tati sa fac ( in postarea urmatoare :) )

va pupa anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu