sâmbătă, 11 iunie 2011

de ziua noastra




Hello lume !
Iar am facut o mica pauza de scris, n-avem ce face, suntem ocupati cu agricultura si in timpul liber cu joaca :).
Am postat niste poze de la party-ul de 1 iunie,iar cea cu tricoul ala de ma cam strange ( :)) ) e facuta intr-una din zilele trecute la buni,cand mi-am ales eu cu ce sa ma imbrac seara cand s-a facut racoare :).
In rest, vorbesc tot mai mult si mai bine (asa zice lumea), imi plac ciresele la nebunie, o duc pe buni in fiecare dimineata in livada sa-mi dea cirese. Ah, am un obicei care dispera pe toata lumea :nu-mi las in picioare sosetele sau papaucii,oricare ar fi. Ai mei tre sa alerge dupa mine toata ziua sa ma incalte,mai ales zilele astea cand s-a facut cam frig afara.
Imi place in parc la topogan, unde sunt cam sefa ... tip una doua 'acuma Anaaa !' si ii imping pe copii de pe topogan (stiu ca nu-i frumos...).
Azi ne-am intors de la buni de la Cluj unde a fost fain. Toata lumea ma iubeste si se joaca cu mine :). Si eu ii iubesc !
Cand ma plictisesc la buni incep sa-l pomenesc pe tati si il astept sa vina dupa mine cu masina sa ma duca la copii. Pot sa spun ca in ultima vreme chiar m-au dus ai mei des in parc sau la locul de joaca.
Ah, era sa uit. Aseara pe masina mi-a zis tati ca ma duce cu bacu pe apa. Io nush ce-i ala, da de atunci imi tot amintesc si repet 'megem cu bacu' si 'bacu mege pe apaa' :). Sa vedem...poate oi vedea si io intr-o zi cum arata bacu' ala...daca ne lasa mami...

Aaa, luni 6 iunie am fost la tanti doctor. Intr-un final au ajuns si fisele noastre(a lui mami si a mea) de la fosta doctorita la cea la care ne-am mutat. Mi-a facut vaccinul care se face la 1 an jumate si cam atat...ca de consultat n-o avut pe cine...eram somnoroasa si nu am stat la ascultat plamanii sau inima...

Pana la alte aventuri va pupa Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu