sâmbătă, 17 iulie 2010

taa(i)!







Azi a fost o zi frumoasa. Am fost la buni la taiat lemne (de fapt eu doar am asistat :) ). Cat a fost foarte cald afara, am stat cu mami in casa, dupa care am iesit si eu la povesti cu oamenii mari. Imi place sa ma bag in seama si mai ales sa fiu in centrul atentiei :).
Luca, vecinu' m-a plimbat cu carucioru'. El are aproape 3 anisori. Ne simpatizam reciproc: el se apleaca si ma pupa pe cap, iar eu il trag de par :).
In rest, tzopai destul de bine -merg in picioare pe langa canapea daca ma tin de ea, ma deplasez destul de repede dar nu pot sa spun clar: nici de-a busilea, nici pe fund, nush cum fac, dar ajung repede unde imi propun. Cand am de ce sa ma agat, repede sunt in picioare :). Acum am 9 luni si putin peste jumate, iar acu 2 zile cand m-au cantarit aveam 9 kg fix. Mananc orice -bineinteles ce e permis la varsta asta, dar cand mi-e foarte cald nu am aceeasi pofta de mancare ca in conditiile normale si mai fac figuri.
Intr-una din poze poate sa vada si buni de la Cluj cei 2 dinti ai mei :). Momenten nu a mai iesit nici un dintisor, asteptam pe viitor.
Cu rotobilul ma deplasez foarte bine, ba chiar ai mei tre sa fie cu ochii'n 4 sa nu fac prostioare.

Cam atat deocamdata...pana la urmatoarea 'intalnire' , va pup cu drag
Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu