vineri, 9 iulie 2010

la boulvar' birjar!





Tati e cel mai tare. Stiu ca ma repet, dar o fac intentionat :). El ma invata toate nebuniile de pe lume. Azi a fost a doua oara cand m-a pus la volan. E super distractiv mai ales ca volanu' se invarte in toate directiile, iar mainile mele odata cu el . Sa speram ca nu vor fi incidente...mami e cam ingrijorata cand stau in fata (foarte rar se intampla asta).
In rest, fetita pleaca 'taa(i)' si catelu face 'ham ham' si mai nou pisica zice 'mau!' . Bat din palme si tip cate e ziua de lunga.
In casa ma cam plictisesc si fac adevarate 'crize de nervi' cum le zice mami, pana cand iesim la plimbare in parc sau oriunde altundeva unde suntem in aer liber.
Imi place maxim sa stau in picioare, acu cateva zile mami si tati s-au luptat la propriu cu mine sa ma culc: ei ma intindeau pe spate in patut, iar eu ma ridicam una doua in picioare si le faceam 'taa' cu mana de acolo (ai mei radeau de numa' ).
Am doi dintisori, asta cred ca am mai zis, si cred ca apar incet incet mai multi la semnele pe care le transmite corpu meu.

Vara asta e cam nebuna...numa' ploi si vreme mohorata. N-am mai stat eu la o plaja calumea de cand am venit de la mare. Off ! Si cu bronzu' meu cum ramane?!

Pana la zile insorite, va pup cu drag
Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu