sâmbătă, 3 iulie 2010

la mare, la soare !






Am revenit din 'concediu' :). Am fost plecati la mare cateva zile si a fost super fain. Am facut baie in mare si in piscina, am papat cu oamenii mari la restaurant, m-am plimbat in fiecare dimineata pe malul marii pentru cura de aerosoli, am dormit, m-am plimbat prin statiune, iar la intoarcere am trecut si pe la munte, si inca ce munte ! Ne-am intors pe Transfagarasan. Superb peisaj.
La mare mi-a pocnit si cel de-al 2-lea dintisor de jos fara nici un fel de probleme, nu am avut nici febra nici nu mi-a tulburat somnul.
Cand ma intreaba lumea 'unde pleaca fetita' stiu sa raspund 'tai !', de fapt eu zic doar 'ta', dar se intelege :) (buni a tot exersat cu mine in timp ce ne plimbam). Stiu sa zic cum face catelu :'ham ham', mie imi iese mai mult 'am am' :)).
In rest, sunt cea mai fericita cand sunt pusa in picioare, si ma straduiesc din toate puterile sa ma ridic singura. In patut ma intorc pe toate partile, iar in ultima vreme adorm uneori pe burta.

Cam atat din ultima vreme :)...

Va pup cu drag
Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu