joi, 22 aprilie 2010

in fundic





am mai crescut, dar odata cu mine au cresc si asteptarile lui mami si tati :)
ei vor deja sa ma vada alergand si vorbind, nu mai au rabdare cu mine...
ma tot streaseaza cu 'ma-a', 'ta-ta', 'bu-bu', 'pa-pa' toata ziulica
ei nu stiu ca toate la timpu' lor ?
mda..de ceva vreme stau in fundic destul de bine si ii vad pe toti cum se bucura in jurul meu cand stau in fund si ma joc;
tre sa recunosc ca imi place si mai ales cand am jucarii pe langa mine si le pot lua si molfai pe toate :)
am o elefantica aproape cat mine de mare..cand o trag de urechi spre mine ma acopera toata :)

in rest...tip mai toata ziulica cat ma tin plamanii si amigdalele, ma joc fie in masuta fie in fundic, mai scot cate un pa-pa cand si cand, dorm de vreo 2-3 ori in timpul zilei si mai ies si pe afara cand apuc, ca acum cu vremea asta nasoala din ultimele zile n-am prea iesit ...

va pup
ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu