vineri, 23 aprilie 2010

ctrl+alt+del



:)nu mi-a iesit chiar combinatia ctrl/alt/del...daaar am reusit sa scriu un mail :)
suna cam asa : ' ;;;;;////; ' :) destinatar ? pai inca nu am pe nimeni in adress book asa ca l-am salvat in draft :)
mai in gluma mai in serios, aseara am avut ocazia sa butonez si laptopu' lui mami (pe al lui tati l-am rezolvat :) )
ma atrage tot ce inseamna tehnologie (am auzit ca asa sunt toti bebelusii -ii atrag telecomenzile, telefoanele, cheile...)
telecomanda e clar preferata mea daca trebuie sa aleg intre niste jucarii si ea :)
pana voi fi suficient de mare sa scriu singura aici pe blog de exemplu.. mai e ceva vreme... asa ca pana atunci ma multumesc cu cele cateva minute in care pot sa butonez haotic calculatorul sau telecomanda

tehnologia bat'o vina !
ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu