duminică, 18 aprilie 2010

botezul si petrecerea :)






v-a fost dor de noi? de mine in special, nu ? :)
ei bine, am avut o saptamana destul de plina, dar mai ales m-am odihnit dupa week-end'ul trecut
sambata 10 aprilie a fost botezul meu :) , sau mai bine zis Sfanta Taina a Botezului
slujba la biserica a inceput la ora 12, iar pe la 1 (ora 13) am mers la un local dragut unde a avut loc petrecerea de dupa
la biserica a fost interesant in prima parte a slujbei...lume multa, un preot dragut care imi tot zambea in timp ce tinea slujba, iar eu trageam de biblie :)
partea nasoala a inceput pe la jumatatea slujbei, cand m-au dus undeva pe masa unde m-au intins pe spate (!!!) si au inceput sa ma dezbrace
in biserica era foarte frig, dar oricum eu ma agitasem deja cand m-au pus pe spate
am plans intr-una spre disperarea alor mei (eu plang foarte rar iar din cate ii auzeam pe ai mei, nu prea m-au auzit plangand asa, cu atata forta si patos pana atunci :) )
tati abia s-a abtinut sa nu ma ia de acolo si sa plece cu mine cat vede cu ochii :)
dupa terminarea slujbei el a fost cel care m-a luat si m-a linistit
am uitat repede supararea de la biserica iar restul zilei a fost chiar ok...am stat la restaurant tot timpul, pana seara la 10 cand m-au dus la nani; am papat, am dansat, am dormit langa boxe (care bubuiau de numa' )
totul a iesit foarte bine :)
am atasat cateva poze , restul le puteti vedea la albume (cand o sa aiba tati timp sa le actualizeze :) )

ps:basca roz nu asa ar trebui sa-mi stea pe cap...dar..urechea mea tot iesea afara :))

va pup cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu