marți, 26 ianuarie 2010

din clasici in viata :) iarna nu-i ca vara



am si palarie, si fustite, si rochite si tot 'arsenalu' , numa' sa vina odata !
abia astept sa stau si eu in cracii goi toata ziua,ca m-am plictisit de o mie de toale pe mine
tre' sa recunosc ca nu m-au infofolit ai mei de cand ma stiu, n-am ce zice ... spre disperarea bunicilor :' voi nu sunteti normali, e prea dezbracata! ' sau ' uite, e cu picioarele goale pe frigu asta' eu n-am treaba, ba chiar ma bucur
cand tre' sa plecam undeva ma apuca toti nervii de pe lume : panaloni, bluze, geaca, bocanci ... nu-mi plac, da' ma conformez ...e drept, nu m-o prins nici o raceala iarna asta (sper sa nu cobesc acu' :)) )
ca sa nu-mi uit ideea: iarna nu-i ca vara, asa ca astept nu nerabdare caldura, soarele..nisipu ...ca cica mergem la mare, la soare ...si cum era piesa ? :))

pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu