marți, 26 ianuarie 2010

din categoria 'parintii nu ii alegem, ci ne alegem cu ei' :))



ii ador , pe amandoi, in egala masura
sunt niste figuri ... tati pozeaza in 'tatal autoritar', ma ia la tot felu' de discutii serioase, in care cica el e autoritatea iar eu ma supun ..
ei bine, tre' sa recunosc ca reusesc sa par foarte interesata de ce are el de zis (avand in vedere reactia lu' mami 'ma cata, fi atent cum te asculta' ... da, deocamdata ma concentrez si par cel putin ca il ascult; problema e ca nu prea pot protesta decat cu marait, asa ca nu prea am de ales; vom vedea mai incolo cum or sa stea lucrurile :))
mami ? mami e o aiurita da' mi-e draga asa cum e ...hmm, oare imi influenteaza simtirea faptul ca e furnizorul meu de papa, mai exact unicul ? no, la asta nu m-am gandit .... in fine, se straduieste si ea cu mine, mai putin in unele situatii :)
sa va povestesc o intamplare : stau cu ei la povesti in bucatarie cand binevoiesc sa ma ia si pe mine, iar intr-o zi , stand la ea in brate imi vine sa stranut .. si stranut... si poc!! era capu meu..da' se zguduia nu de la stranut, ci de la izbitura capului meu de masa.. da! stand la mami in brate, mi-am luat avant in timp ce stranutam si am nimerit masa cu capu :)) tati inspirat m-a luat imediat in brate si a inceput sa ma plimbe si sa-mi povesteasca, asa ca am uitat repede de pocnitura :)
din fericire nu m-am ales nici cu cucui, nici cu fruntea colorata vorba lu' tati : 'neam de traista' :) (de fapt asa ii zice lu' mami cateodata)

va pup somnoros si revin astazi cu alte povesti ...fara pesti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu