vineri, 15 ianuarie 2010

prima mea papusa


off, ce mi-au facut oamenii astia (mami si cu tati) , mai exact tati...i-a venit ideea sa-mi cumpere o papusa , da, cum primesc fetitele, papusi, ursuleti si alte jucarii dar vai ! ce m-am speriat cand am vazut-o prima data ! am inceput sa plang, cu lacrimi, nu ma mai puteam opri ... e frumoasa , n-am ce zice, dar nu ma prea atrage
o fi prea devreme pt papusi, n-oi fi eu pt papusi, ci pt trusa de scule si motoare cum zice tati ? :))
mami tot incearca, si mi-o tot arata, da' nu ma pot obisnui cu ea
mai astept, poate pe cand mai cresc ...

da, ciudata experienta cu prima papusa ..o fi insemnand ceva sau nu .. promit sa revin asupra subiectului

pupici balosi pt cei dragi :)

2 comentarii:

  1. sa-i mananci nasu, cat e de frumoasa! Poate papusa nu e pentru ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. pt ingerasi ca ea nu trebuie cumparate papusi.mami si tati stiu ce tre sa cumpere!!tzuca

    RăspundețiȘtergere