sâmbătă, 12 februarie 2011

hinta patinta !






Bine ca am cercei, ca altfel as fi un baietoi in toata regula...mai ales la cum ma imbraca ai mei :)
Nu tu roz, nu tu lila, nu tu nimic feminin. Las' ca cresc eu mare si imi iau revansa :). Tati, tine-te bine de pe acuma :)).
Printre noutati: de 2 zile mi-a mai iesit un dintisor ( imi dau ai mei ceva sirop de vreo 2 luni, care se pare ca m-a ajutat-ii zice Osteocare, ceva complex de calciu+magneziu+d3, recomandat de medicul pediatru la care ma duc ai mei de cand eram bebe mic). Dupa multa vreme de pauza, mi-au mai iesit 2 dintisori -cei de sus; acum am 4 ...cam putini, stiu, dar asta e, or creste ei.
Pe bunicu il strig 'ghita'-exact asa cum se scrie si pronunt, bunicu ne aduce 'bai'-adica bani, cu care cumparam 'papa'.
Ma dau 'hinta patinta' cu melcu ala portocaliu din poza.
Cand mergem la locul de joaca zic ca mergem la 'uhuuu', adica la trenulet, pe care ma dau cand am chef(sau pe delfin).
Buni mi-a facut ieri 'chac', adica chec. Le aduc la ai mei aproape orice imi cer: fie ca ma trimit dupa telefon, telecomanda, cana cu cafea, olita, orice jucarie...
Cred ca am mai scris asta:cand sunt intrebata cati ani am, raspund imediat 'tei', adica trei, si ma amuz de reactiile celor din jur care imi spun 'n-ai trei tu, numa unu si patru luni' :).
Cand incepe careva sa numere, eu continui doar de la 'tei' si mai zic 'papu' ' tinti'. Unu si doi nicicum nu-mi iese :).
Fac 'daga daga', adica draga draga si iau in brate fie jucaria pe care o iubesc, fie pe careva din ai mei.
Povestesc eu tot felul pe limba mea, cant, asa, in felul meu...
In continuare patrulez cat e ziua de lunga si in ultima vreme pot sa spun ca programul de papa si somn e echilibrat. Seara pic franta, cam pe la ora 9.
Buni e 'bua', si le recunosc pe amandoua cand vorbeste mami cu ele la telefon.
Strabunica e 'ana'-ultimul 'a' e cu caciula deasupra :).
Am o pasiune pentru scari: le-as urca si cobori intr-una. Din cate am inteles e una din activitatile preferate ale copiilor la varsta asta.
Ma catzar peste tot (cred ca am mai scris), spre disperarea alor mei. Cand striga careva 'ana cazi!' eu repet 'tazi!' si rad :).

Cam astea ar fi pe scurt activitatile mele din ultima vreme.

Pana la alte noutati, va pup cu drag.

Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu