miercuri, 10 noiembrie 2010

helloween :)






Va scriu cu 'un pic' de intarziere despre primul meu party de Helloween :). A fost super fain, in special multimea de baloane cu care m-am jucat non stop si scaunele si masutele colorate, pe care le-am 'aranjat' cum am stiut eu mai bine :).
Am stat acolo in jur de 2 ore si cred ca am stat sa ma odihnesc cel mult 10 minute in total. Totul era colorat, luminos in jurul meu si nu ma puteam abtine sa nu patrulez in continuu.
Era plin de copii acolo, costumati in tot felul de personaje. De data asta copiii nu au fost punctul de atractie pentru mine (de obicei imi plac si 'comunicam' in limba noastra cand ne intalnim pe strada sau in alte locuri). Asa cum spuneam, atmosfera de acolo a fost cea mai interesanta pentru mine .

Pana la alte party-uri sau chefuri, va pup cu drag

Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu