luni, 25 octombrie 2010

merge bobo






Gata, am plecat in picioare de-a binelea...mai exact vineri seara (22 oct) cand eram la buni m-am pus pe plimbat cat era casa de lunga si lata si de atunci merg singura. Din cand in cand imi mai pierd echilibrul, dar ma descurc bine zic eu.
Mami imi tot cumpara jucarii. Azi mi-a luat ceva foarte interesant: un turnulet pe care trebuie sa-l cladesc in functie de marimea piesei. E greu pentru mine deocamdata dar sper sa le invat repede :).

A crescut bobo, merge si in picioare - ca tot isi doreau ai mei atat de mult :).
Va invit la plimbare ca deh, mersul pe jos face piciorul frumos :).

Va pup cu drag, Anamaria

Un comentariu:

  1. ce mare te-ai facut frumusete ce esti...timpul asta, repede mai trece. pacat ca nu ne vedem mai des de..o data pe an...
    va pup pe toti

    RăspundețiȘtergere