luni, 2 ianuarie 2012

de Craciun, cu Eduard



In cea de-a doua zi de Craciun a fost o vreme superba, asa ca am iesit in curte cu toata gasca si ne-am bornzat putin la soarele cu dinti de pe cer :). Bineinteles ca am si pozat putin,mami e cu aparatu' dupa ea si incearca sa ne 'prinda' in cat mai multe momente. Cred ca o sa fie interesant cand crestem mari sa vedem pozele si sa citim postarile :).
Desi e jurnalul meu, redactat de mami, imi face mare placere sa il impartasesc cu voi :), cei interesati sa intrati pe blogul meu si sa-l cititi. Probabil cand voi implini 14-15 ani voi avea unul doar pentru mine. Sau poate nu. Poate imi voi asterne gandurile tot aici, pe blogul creat de ai mei. 'Om trai si 'om vedea :).

pana atunci...va pup si va doresc lectura placuta :)
Anamaria

Va pup !
Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu