joi, 28 aprilie 2011

Cristos A'nviat !




Parca acu' a fost Craciunul, si iata ca a trecut si Pastele...
Am fost la buni la Cluj si m-am facut de minune :). N-am vrut sa le povestesc nimic la cei de acolo. Cred ca de vina e timpul prea scurt pe care l-am petrecut acolo- n-am avut timp sa ma acomodez cu oamenii ...
Vorbesc orice, repet dupa ai mei cand povestesc ceva, cant si dansez, zic o poezie cu ajutorul lui buni :'o fetita cu codita..'-stiti voi continuarea :).
Ma dau cu bicicleta, o ajut pe buni in gradina, fugaresc pisicile :'du-te ma!' strig dupa ele :)).
Pap 'upa'-supa, 'maine'-masline, 'aut'-iaurt, beau 'uc'-suc, pap 'banana'-asta o zic corect, cand aproape am terminat de mancat zic 'mai pune mami/buni papa' :).
Plec cu 'tati cu manina a oas '- cu masina la oras .
Cam asta imi amintesc acum.

Scriem mai rar pentru ca il avem pe Edu mic si ne umple mai tot timpul si bineinteles ca si el are blog, asa ca sunt doua jurnale de completat :).

Va pup cu drag
Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu