sâmbătă, 25 decembrie 2010

Craciun Fericit !






Iata ca a venit si Craciunul ! Cel de-al doilea din viata mea :).
Ieri am impodobit bradutu impreuna cu mami si tati (mai mult ei, ca pentru mine jucariile erau mai interesante). A venit si mosu' cu tot felu de jucarii :o mini bucatarie, o chitara care imita sunete de animale, o masinuta haioasa, niste papucei de casa si un soricel de plus. Se pare ca mosu' o considerat ca am fost cuminte :).
Am fost la colindat ieri pe la strabunici si nasii mei, iar seara am resimtit oboseala si am adormit destul de greu.
In rest toate bune si frumoase, ma joc cu cuburile mele , mai nou cu bucataria mea (ii fac papa la tati) si patrulez cat ma tin picioarele :).

Va doresc Sarbatori Fericite in continuare si va pup pe toti!
Am incarcat niste filmulete si mai vechi si unul chiar din seara asta.
Le gasiti undeva in stanga, aici pe blog.

Anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu